عکس جذاب گردشگری
هیئت محبان الزینب (امام رضا)
مذهبی و معنوی،سیاحتی و گردشگری
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 10:22 :: نويسنده : سید ابوالقاسم قوامی

چند فرودگاه عجیب و خطرناک

چند فرودگاه عجیب وخطرناک

فرودگاه جبل الطارق
Gibraltar Airport

جبل الطارق (Gibraltar)(به معنی کوه طارق) نام دهکده‌ای کوهستانی است که در ساحل جنوبی اسپانیا در جنوب غربی اروپا قرار دارد و یکی از زیرمجموعه های دارای تابعیت پرچم بریتانیا به شمار می‌رود این سرزمین کوهستانی که تحت قیمومیت انگلستان است دارای عجیب ترین فرودگاه جهان است. باند فرودگاه جبل اطارق از میان بزرگراه اصلی شهر عبور می کند و ساختمان فرودگاه تنها 500 متر از مرکز شهرستان جبل الطارق فاصله دارد. به همین دلیل برای ورود هر فرود یا بلند شدن هر هواپیماها می بایست این بزرگراه بسته شود. فرودگاه جبل الطارق یکی از چند فرودگاه عجیب در جهان است و در حال حاضر به چهار مقصد در انگلستان و دو مقصد در اسپانیا دارای مسیر پروازی است.

000

**********************************

فرودگاه ماکائو
Macau Airport

فر.دگاه ماکائو  از فرودگاههای عجیبه که وقتی هواپیما فرود میاد فکر میکنی داری تو دریا فرود میای و حس دلهره آوری بهت دست میده قسمت شد که یه بار از نزدیک ماکائو و فرودگاه عجیبشو ببینم ماکائو شبه جزیره‌ای در دریای چین است.و از آن بعنوان یکی از قطب های گردشگری بزرگ و تماشایی در آسیا نام برده می شود. فرودگاه بین المللی ماکائو در شهر ماکائو واقع است که به دلیل موقعیت مکانی و مجاورت آن با دریا دارای شرایطی خاص و جالب است.

**********************************************

فرودگاه    Heimaey Island
 
 
Heimaey نام جزیره ایست که در ایسلند قرار دارد و دارای جامعه ای کوچک و کم جمعیت است. کسب و کار اصلی مردم این جزیره صیادی است. جزیره ای که آثار تخریب و آسیب های حاصل از فوران آتشفشان هنوز در آن دیده می شود. این جزیره دارای 2 فرودگاه است که هر کدام از این فرودگاه ها دارای موقعیتی منحصر بفرد است

 



پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 896
بازدید کل : 134387
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1